Відтепер у держустановах повинні шанобливо спілкуватися з відвідувачами — Мінцифри

Понад 7 тисяч держорганів будуть дотримуватися нових вимог.

Відтепер у держустановах повинні шанобливо спілкуватися з відвідувачами — Мінцифри

Фото: МВС

В Україні затвердили єдині стандарти якости державного сервісу. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації.

Понад 7 тисяч держорганів працюватимуть, дотримуючись нових вимог. Нововведення забезпечать клієнтоорієнтований підхід.

Зокрема працівники держустанов зобов’язані:

— без дискримінації спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу;

— уникати та запобігати конфліктам із відвідувачами; надавати послуги всім, хто звертається;

— відповідати впродовж п’яти хвилин під час спілкування в онлайн-чаті; якщо відповідь потребує більше часу, потрібно попередити клієнта впродовж хвилини;

— підтверджувати отримання електронних листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, який опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;

Читайте також:  Клічук звільнив начальника управління комунікацій Павла Катеринчука

— щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, враховувати їхні зауваження для поліпшення сервісу;

— безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, спілкуватися жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач з іноземцями, а на прохання відвідувачів надавати документи збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля;

Інші новини  Минулоріч майже 3 тис. дітей у Чернівцях перехворіли на COVID-19

— адаптувати приміщення очікування й обслуговування для людей з інвалідністю, дітей та людей будь-якого зросту.

Як повідомляють у міністерстві, нові стандарти обов’язкові для ЦНАПів, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

 

Західна Україна

Інформує: Shpalta.media

Західна Україна
Джерело